Ugrás a fő tartalomra

Bejegyzések

Bejegyzések megjelenítése ebből a hónapból: április, 2021

Tégy a gerinced egészségéért! - Ushtrászana (Teve póz)

  Az Ushtrászana (Teve póz)  egy  hátrahajlító jógagyakorlat , amely a gerinc alsó és felső szakaszában is homorítást hoz létre.    (korábban már néhány hátrahajlító jógagyakorlatról írtam:   Budzsangászana  - Koba póz  ,   Salabászana  - Sáska póz,  Dhanurászana  - Íjállás, Urdhava mukha Svanászana  - Felfele néző kutyapóz ) Jótékony hatásait tekintve a Teve póz, nyitja a mellkast, oldja a vállöv feszültségeit, nyújtja a törzs elülső oldalát (mellkast, hasat, combokat).  Energetizálja a gerinc menti területet, javítja a testtartást, rugalmassá teszi a gerincet - segít megelőzni a nyaki és háti fájdalmakat. Fokozza a keringést, erősíti a szívet és persze a törzs és a láb izmait. Az ustrászana gyakorlása oldja a feszültséget az egész testből, energiával tölt fel, erőt ad. Az ászana serkenti a nemi mirigyek működését is . Hogyan végezd el? Ülj Vajrászanába ( a póz leírását itt találod ) Emelkedj fel térdelőállásba úgy, hogy a térdek és a lábfejek is csípőszéles terpeszben legyenek. Tedd

Áldott és örömteli Húsvétot kívánok

Áldott és örömteli Húsvétot kívánok Nektek. Jézus feltámadása egy csodás tanítás nekünk szeretetről, kegyelemről, megbocsátásról, megtisztulásról, hitről, áldozatról.  Emlékeztet arra, hogy élünk, aztán meghalunk, de igazából az élet soha nem ér véget.  A lélek halhatatlan, az Istennel való kapcsolatunk és  és a szeretet örök.  A húsvét lehetőség az újrakezdésre, hogy az életedet új alapokra helyezd, függetlenül a külső körülményektől.  Ne feledd, mindig van lehetőséged imádkozni mások boldogságáért, testi-lelki jólétéért.   szeretettel Kati