Ugrás a fő tartalomra

Bejegyzések

Bejegyzések megjelenítése ebből a hónapból: február, 2017

A jóga növeli a hajlékonyságot

Gluténemntes zabpelyhes minilinzer

Ez a kis minilinzer kiváló tízóraihoz, délutáni nasinak vagy reggelinek, de f ogyasz thatod főétkezés után is .  Sz áraz jellegű, mint általában a linzerfélék és ez a változat kevés zs i radékot is tartalmaz - így eg észségesebb .  Én imádom a szárazabb sütiket, kekszeket, de ha Te nem annyira szereted a szárazabb süteményeket, fogyaszthat od tejszínhabbal, még egy kis lekvárral, van ília krémmel vagy  bármivel, amit szeretsz:) Hozzávalók 1 csésze apró levelű zabpe hely 1 csésze aprított mandula 1 csésze rizsliszt 1/2 tk. fahéj vanília ízlés szerint 1/2 citrom reszelt héja 1/ 3 csésze datolyaszirup ( H a édesszáj ú vagy akkor lehet 1/2 csésze is. Használhatsz juharszirupot is.) 3 ek kókuszolaj (használhatsz repceolajat is) 1 alma eperlekvár Vegyszermentes (bio) alapanyagokat haszná lj! Keverd össze egy tálban a zabpelyhet, a rizslisztet és az aprított man d ulát - lehet egész mandula is és akkor daráld apró darabokra. K everd hozzá a fűszereket