2016. május 16., hétfő

Tégy a gerinced egészségéért! - olvasás, mobiltelefon használat gerinckímélő módon

Tudtad, hogy amikor mobiltelefon használatnál, olvasásnál lefelé nézel - vagy akár konyha munkálatokban, a nyaki gerincedet nagyon nagy terhelésnek teszed ki, amivel felgyorsítod a nyakai gerinc elváltozásának folyamatát?

A lenti képen megnézheted, hogy milyen elmozdulással, mekkora terhelést kap a nyaki területed.

Hosszú távú túlterhelés a nyaki porckorong elváltozásait okozhatja. Kiválthat nyakfájdalmat, karba kisugárzó zsibbadást, fájdalmat, fülzúgást, szédülést is.

A nyakadnak a legjobb, ha  egy picit behúzod az állad, és fejtetővel nyújtózol egy picikét. ehhez pl a mobiltelefont, vagy pl. egy könyvet emelj egy kicsivel a szemmagasságod alá és úgy olvass és írj sms-t.

Óvd a gerinced egészségét! Kerüld el a nagy terheléssel járó fejtartásokat a hétköznapokban. Olvass, mobilozz, gerincbarát módon:)
gerinc sms, gerinc olvasás, gerincbarát, nyaki porckorongsérv, nyaki gerincsétv, gerincsérv, nyakfájás, nyakfájdalom, karzsibbadás, fülzúgás, mobiltelefon, mobilozás,
Gerincbarát olvasás, mobiltelefon használat


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése