2016. február 4., csütörtök

A kesudió hatásai

A kesudió nagyon ízletes, édeskés jellegű babszemhez hasonlító dióféle. 

Nagyon sokféle nyomelemet, vitamint, tartalmaz. (számos B vitamint, folsav, vas, magnézium, jód, kalcium, kálium, cink, szelén, mangán

Kiváló idegnyugtató, segíti az elalvást és megnyugtatja a túlpörgetett idegrendszert. 

Kedvezően befolyásolja a csontozat és az izomzat állapotát - csontritkulás megelőzésére is használható.

Rendszeres fogyasztásával sokat tehetünk immunrendszerünk támogatásáért és vérnyomásunk ideális szinten tartásáért.

Zsírsavai kifejezetten jótékonyan, segítenek csökkenteni a koleszterin szintet.

Magas az antioxidáns tartalma, kedvezően hat a szív és érrendszerre és a daganatos betegségek megelőzésében játszott szerepét is több szakirodalomban megemlítik. 

Magas a rosttartalma és kedvezően befolyásolja az emésztést, segít megelőzni a székrekedést. 

Fehérjében gazdag, így vegetáriánus és vegán táplálkozásnál célszerű rendszeresen fogyasztani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése